"Champagne Magnate", zakladateľ, prezident a súčasný
veľvyslanec značky Krug, najznámejšieho a jedného z najdrahších
šampanských na svete navštívil začiatkom februára Bratislavu a
nešetril slovami chvály.
Rodený francúz si zamiloval Slovensko.
Bratislava si ho získala svojou architektúrou, čo mu však
učarovalo, to je naša mentalita.
"Nikde na svete som sa nestretol s takou pohostinnosťou.
Ľudia, s ktorými som mal česť sa stretnúť, vo mne zanechali veľmi
silné dojmy, odchádzam plný inšpirácie a nových
podnetov."
House of Krug
Niekedy rodinný podnik, dnes súčasť koncernu s luxusným tovarom
LOUIS VUITTON Group/LVMH.
Krug je značka najznámejšieho a jedného z najdrahších šampanských
na svete. Johann Josef Krug prišiel do Francúzska z nemeckého
Mainzu a prvé cuvée vytvoril v roku 1843. O 170 rokov neskôr
prevzal spoločnosť nasledovník rodu Krug, pravnuk Josefa -
Rémi.
Rémi s obľubou hovorieva, že jeho šampanské priaznivci nikdy
neporovnávajú s inými značkami. Porovnávajú len jednotlivé ročníky
značky Krug.
Značka Krug už nereprezentuje iba rodinný podnik. Patrí pod
najväčší koncern s luxusným tovarom Luis Vuitton Moet
Hannessy.
Rémi Krug je posledným prezidentom a súčasným veľvyslancom
domu Krug, ktorého vášeň pre svoje remeslo a hrdosť na
svoje výrobky, pretrvávajú v nezmenšenej miere po viac ako
štyridsať rokov. Nedávno založil „RK Conseil“
konzultačnú spoločnosť s cieľom sprostredkovať svoje praktické
skúsenosti zo sveta luxusného tovaru a pomôcť ostatným objaviť
možnosti tvorby hodnôt.
Je tiež predsedom l'Institut des Hautes Etudes du Goût, de
La Gastronomie et des Arts de la Table.
Angažuje sa na viacerých trhoch - vo Veľkej Británii, USA, v
Taliansku, či Ázii, čím si jeho spoločnosť získala pozíciu
najväčšieho globálneho hráča na trhu.
Rémi Krug
Rémi Krug vyštudoval MBA na univerzite v Paríži na H.E.C. Slúžil v
námorníctve ako námorný dôstojník v Breste a neskôr v Saint Tropez.
Cestoval po celom svete a robil osvetu značke Krug, image tohto
šampanského udržiaval aj vďaka starostlivosti o komunikáciu s tzv.
Priateľmi značky Krug. V roku 1973 sa stal MD a od roku 2002 do
roku 2007 zastával pozíciu Prezidenta spoločnosti Krug. V
súčasnosti pôsobí ako čestný predseda, angažuje sa ako vo viacerých
projektoch a iniciatívach, naďalej je však hlavných stratégom a
vizionárom.
Pravnuk Jeana-Josepha Kruga, zakladateľa značky Krug v roku 1843,
Rémi Krug ostáva verný skutočným hodnotám - tradícii spracovania,
kvalite vstupov, kultúre dozrievania a excelentnosti produkcie.
Pomocou praktických príkladov ilustruje, ako urobiť krok "od
dobrého smerom k vynikajúcemu".