2015
Sean Dromgoole o tom, ako "Big Data" zmenia spoločnosť
Sean Dromgoole je vlastníkom a vydavateľom spoločnosti GameVision Ltd. Sean je tiež zakladajúcim partnerom spoločnosti Some Research Ltd. Pred špecializáciou na hry a herný biznis ako taký Sean Dromgoole realizoval strategické marketingové projekty s BBC, Pfizer, Cadbury, ITV, Landrover, Fiat a Channel 4. Pred tým, ako vstúpil do vôd prieskumov v oblasti zákazníckeho správania a preferencií pôsobil ako filmár, spisovateľ „soap“ žánru. Finančne podporoval talentované filmové štúdiá.
Veľký záujem vyvolal Sean Dromgoole svojim tvrdením, ze Big Data su nanič a venovať sa treba zákazníkom. Sean Dromgoole viac ako 15 rokov skúma správanie spotrebiteľov. Tvrdí, že k tomu nepotrebuje Big Data.
Sean Dromgoole sa špecializuje na herný trh a robí marketingové prieskumy s cieľom zistiť, či sa nová hra na trhu uchytí alebo nie. Využíva k tomu pomerne tradičné metódy. Voči Big Data je skeptický a dôvody, prečo tomu tak je, nám prezradil na konferencii DATALAN IT FORUM 2015. Sean sa 15 rokov venuje prieskumu a analýze produktov z pohľadu zákazníka, spolupracoval na strategických prieskumoch pre vyše 200 produktov, ako aj vývoji hier na moderné mobilné platformy a medzi jeho klientov patria napr. spoločnosti BBC, Sony, Nintendo, či Sega.