Alexander Blass
Alexander Blass je medzinárodne uznávaný podnikateľ a inovátor. Zastáva post prezidenta a výkonného riaditeľa spoločnosti Alexander Blass International, poradenskou a vzdelávacou spoločnosťou so sídlom neďaleko Washingtonu, DC. Vo veku 36 rokov je vôbec najmladším víťazom hlavnej ceny Top Innovator of the Year Award, ktorej organizátori ho v roku 2007 ocenili za „revolučné darcovstvo". Alexander je tvorcom a zakladateľom technológie, vďaka ktorej je cez internet možné prispievať priamo osobám (person-to-person giving technology on the Internet), cenenou zo strany médií ako "eBay of Giving" (Mercury News) a "Facebook Meets Pocketbook" (Baltimore Sun). Alexander tiež získal cenu Daily Record's Influential Marylanders Award, ktorá sa udeľuje päťdesiatim najlepším ľuďom v štáte, a to až po guvernéra a od časopisu Baltimore Business Journal cenu Top 40 Under 40 Executives Award. Whartonskou obchodnou školou bol ocenený ako Entrepreneur-in-Residence.
Alexander Blass je vyhľadávaným rečníkom a uznávaným expertom a konzultantom v Spojených štátoch, ale aj po celom svete.
Rád zdieľa svoje rozsiahle odborné znalosti, pohľady, nadšenie, vízie a fascinujúce skúsenosti s obchodne orientovaným publikom, združeniami, neziskovými a charitatívnymi organizáciami a univerzitnými študentmi.
Ako hosť a hlavný rečník sa zúčastnil viacerých svetových prestížnych konferencií o vedení, inováciách a kreativite, zahŕňajúc IBM's Innovate 2010 v Indi (2 000 ľudí), EPIC 2010 v New York City a the 2011 Abu Dhabi Innovation Forum v Spojených Arabských Emirátoch.
V minulosti Alexander Blass pôsobil ako správca špekulatívneho kapitálu, analytik vlastného imania, strategický poradca, senior vládny poradca a softvérový vývojár. Svoju kariéru odštartoval v spoločnosti KPMG Consulting. Počas svojho pôsobenia ako správcu špekulatívneho kapitálu sa portfólio jedného zo spravovaných fondov zvýšilo z 500 000 dolárov v investičnom fonde na takmer 500 miliónov v hotovosti, spojením s korporáciou Fortune 50.
S poprednými organizáciami po celom svete pracoval na transakciách v celkovej hodnote cez jednu miliardu amerických dolárov a taktiež zastával posty v radách rôznych ziskových a neziskových organizácií v USA a v zámorí.
Alexander sa objavil vo viacerých médiách po celom svete, vrátane Wall Street Journal, MSNBC, Associated Press, BusinessWeek, Globe & Mail, International Herald Tribune, The Independent, The Guardian, Melbourne Age, The Sydney Morning Herald, FOX, Forbes, Washington Post, San Francisco Chronicle, The Sun, Information Week, Internet Evolution, Daily Record, South African Broadcasting Corporation, Chronicle of Philanthropy, Voice of Africa, Al Ittihad, Dubai Eye, the Khaleej Times a mnohých ďalších.
Alexander získal titul MBA na Oxfordskej Univerzite v Anglicku. Má tiež titul Master of Science v odbore elektrotechnika na Pennsylvánskej Univerzite a súbežne študoval na Whartonskej obchodnej škole.
Narodil sa v Amerike, jeho otec prežil holokaust a precestoval 40 krajín v Amerike, Európe, Ázii, Afrike a na Strednom Východe.
Témy prednášok:
Inovácie a tvorivosť
Spúšťanie nových riskantných obchodov
Sociálny mediálny marketing
Rozvoj podnikania
Podnikanie
Marketing
Prekonávanie nepriazne osudu
Motivácia
Inšpirácia
Nájdi svoju vášeň
Darcovstvo a financovanie nadácií
Sociálne siete
Technológie a budúcnosť
Web 2.0 a internet
Plánovanie kariéry a rozhodovanie
Spoločenská zodpovednosť a zodpovednosť organizácií