Kelley Styring
Nebojácna novátorka, bystrý spotrebiteľský stratég, dôvtipná výskumníčka trhu a spisovateľka.
Kelley Stryring je zakladateľkou spoločnosti InsightFarm, ktorá sa špecializuje na spotrebiteľské stratégie a poradenstvo v oblasti výskumu trhu. Klientami InsightFirm sú najmä najdôležitejšie firmy skupiny Fortune 100, ktorým pomáha rásť pomocou nového náhľadu na spotrebiteľa. Sledovala ľudí sprchovať sa, pozerala sa do ženských kabeliek, vyťahovala vysušené hranolčeky spod sedadiel v autách a cez Twitter sa rozprávala ľuďmi, ktorí žujú žuvačky, a to všetko len preto, aby získala nové informácie o spotrebiteľoch, odhaľujúc zaujímavé príležitosti na nové produkty, pri ktorých získala inšpirácie na inováciu. Pomocou konzultácií pomáha Kelley svojím klientom spojiť ľudí so znalosťami, aby mohli vybudovať väčšie veci.
Kelley je častou spíkerkou na konferenciách, veľtrhoch a v súkromných spoločnostiach a jej vášeň pre inováciu, výnimočné znalosti a jej temperamentná osobnosť inšpirujú aj jej obecenstvo k náhľadu na svoje podnikanie z úplne novej perspektívy, hľadajúc nové možnosti zisku. Kelley tiež spracovala štúdie o ženských peňaženkách a ich obsahu, ale aj o tom, čo majú šoféri vo svojich vozidlách. Medzi jej knihy patria: In Your Purse: Archaeology of the American Handbag a In Your Car: Road Trip through the American Automobile. Jej práca bola prezentovaná v magazínoch ako napríklad USA Today, Reuters, Advertising Age, Brandweek, Fortune, Good Morning America, Quirk's Marketing Research Review, the U.K.'s Research, ale aj v televíziách a rádiách po celých Spojených Štátoch Amerických.
Predtým, ako založila spoločnosť InsightFarm, Kelley riadila prieskum trhu a predstavila nové spotrebiteľské produkty pre firmu Procter & Gamble. Potom sa pripojla k firme Frito-Lay, kde riadila prieskum trhu pre spoločnosť s portfóliom veľkým 8 miliárd dolárov a pracovala ako riaditeľka spotrebiteľskej stratégie. Taktiež navrhovala produkty pre NASA a firmu Black & Decker.
Kelley získala svoj bakalársky titul v odbore industriálny dizajn na University of the Arts v meste Philadelphia a MBA titul získala na University of South Carolina.
Témy prednášok:
Podnikový rast
Spotrebiteľské trendy
Kreativita
Inovácia
Marketing/Merchandising
Dizajn produktov