Lior Arussy
Lior Arussy je jeden zo svetových autorít v skúsenostiach so zákazníkom a v prístupe k premene zamerania sa na zákazníka. Jeho strategická štruktúra premieňa organizácie z produktu priamo k zameraniu na zákazníkov.
Arussy viedol oddelenie internetovej bezpečnosti firmy Hewlett-Packard, kde sa zaslúžil o 50% nárast po dobu 3 rokov. Jeho stratégia povolenia internetového bankovníctva zákazníkom pomocou dokonalého zabezpečenia bola v tom čase úplne novým konceptom. Na vrchole tejto éry dokázal Arrusy zmeniť infraštruktúru bezpečnosti internetového bankovníctva 120 najväčším bankám sveta s kombinovaným prínosom 8 triliónov dolárov.
Je zakladateľom Strativity Group, celosvetovej spoločnosti na výskum a konzultovanie skúseností so zákazníkmi, ktorá pomáha klientom vytvoriť skvelý zážitok a zrealizovať výnosné stratégie. Pán Arussy dokázal z malej garážovej firmy vybudovať medzinárodnú profesionálnu spoločnosť s pobočkami v USA, Kanade, Veľkej Británii, Nórsku, Turecku a Austrálii. Forrester Group uznala jeho spoločnosť ako jednu z vedúcich priekopníkov v odbore premeny zamerania sa na zákazníka. Strativity meria svoj úspech pomocou jedinej metódy: úspešnou realizáciou svojich projektov.
Z jeho prác vyplýva, že spolupracoval so svetovými vedúcimi spoločnosťami ako Capital One, Thomson Reuters, HSBC, E.ON, Nokia, SAP, University of Pennsylvania a Wyeth. Jeho metodológia umožnila európskym logistickým korporáciám zvýšiť ich 3% ročný prirodzený nárast na 44% v období 2 rokov.
Jeho najnovšia kniha, 'Stratégia skúsenosti zákazníkov', je opisovaná ako „najambicióznejší a úspešný pokus o presvedčivý text o praktických skúsenostiach zákazníckeho manažmentu..." ako písal Strategy + Business magazín. Lior Arussy je tiež autorom 5 kníh o zákazníckych skúsenostiach a aktivite zamestnancov. Jeho stĺpček "Zameranie: Zákazník" prečíta každý mesiac vyše 1 000 000 čitateľov na celom svete. Publikoval vyše 100 článkov v publikáciách po celom svete, zahŕňajúc tiež článok v Harvard Business Review.
Arussy dokončil svoje bakalárske vzdelanie na Case Western Reserve University and získal MBA diplom na univerzite Weatherhead School of Management. Jeho úspechy sú uznávané najväčšími novinami a analytikmi v ABC, CBC, Bloomberg TV, The Wall Street Journal, Financial Times, The Times of London, Forrester Research a Gartner.
Témy prednášok:
Naozaj máte radi svojho zákazníka?
Cesta k výnosu
Manažment zákazníka: Z príkladu k lojálnosti
Od informácií k inováciám