Robert Kriegel
Autor bestsellerov pre New York Times a Business Week, známy komentátor, reportér a priekopník programu športovej psychológie - tréner olympijských a profesionálnych atlétov.
Ako jeden z najžiadanejších rečníkov na témy podnikania a manažmentu učí inovatívnym, nekonvenčným stratégiám, ako zostať o krok napred pred výzvami, nástrahami a konkurenciou v dnešnom dynamickom trhovom prostredí.
Robert je autorom medzinárodného bestselleru "If it ain't broke...BREAK IT!".
US News a World Report ho nazvali jedným z popredných odborníkov na podnikovú transformáciu a ľudské zdroje. Jeho kniha "Sacred Cows Make The Best Burgers" sa dostala do zoznamu najpredávanejších kníh, ktorý vydáva Business Week.
Jeho najnovší knižný prírastok ohľadom inovácií a nekonvenčného myslenia je "How to Succeed in Business Without Working so Damn Hard". Kriegel bol komentátorom pre program Marketplace v neziskovom rádiu NPR a spolupracoval s Public Broadcasting Service, americkou neziskovou televíziou. Objavil sa v The Oprah Winfrey Show a tiež v The Big Idea Donnyho Deutscha.
Okrem toho je Kriegel športovcom a priekopníkom v oblasti športovej psychológie. Trénoval olympijských a iných profesionálnych športovcov a založil jeden z prvých inštitútov športovej psychológie v USA. New York Times poznamenali, že vyvolal revolúciu v spôsobe dosahovania športových výsledkov. Podieľal sa na bestselleri New York Times, "Inner Skiing" a robil spolukomentátora pre US Pro Ski Tour na športovom kanáli ESPN.
Robert učil v rámci Programu pre vrcholový manažment na Stanford University a je bývalým reklamným riaditeľom pre Young and Rubicam v New Yorku, kde mal na starosti zákazníkov ako Procter & Gamble, Johnson & Johnson a Travelers Insurance. Okrem toho bol členom rady kalifornského guvernéra pre zdravie a fyzickú kondíciu. Program dr. Kriegela, špeciálne upravený pre vaše účely vás pobaví, vzdelá a inšpiruje. Naučí vás, ako vytvoriť a viesť „Change-Ready©" (pripravené na zmenu) ľudí a organizácie. Zistíte, ako sa vysporiadať s „posvätnými kravami", ktoré v organizáciách sťažujú adaptáciu a znižujú šance profitovať z príležitostí. Okrem toho načrtne stratégie, ako získať výhodu tým, že namiesto podriaďovania sa ostatným zmeníte pravidlá hry, budete formovať zákazníkov a pretvoríte zaužívané stereotypy.
Témy prednášok:
Z „Posvätných kráv" sú najlepšie steaky
„If it ain't broke...BREAK IT!" (založené na rovnomennej knihe)
Ako zostať na vlne zmeny
Ako rozmýšľať Change-Ready© spôsobom
Inovácie a nekonvenčné myslenie
Ako viesť Change-Ready© organizácie
Úspech ako odrazová plocha - Ako dokážu úspešní ľudia trvalo vyhrávať