Workshopy a pracovné raňajky
Účastníci interaktívnych foriem eventového marketingu ako sú workshopy, či pracovné raňajky, si z týchto typov eventov odnesú viac podnetov pre svoje ďalšie praktické pôsobenie, ľahšie sa stotožnia so závermi a môžu vám poskytnúť okamžitú spätnú väzbu.
Pracovné porady, Board meetingy, resp. akékoľvek zasadnutia sú vždy veľmi náročné na koncentráciu. Úlohou rečníka je, okrem informačnej hodnoty jeho prejavu, udržať pozornosť účastníkov a zároveň im ponechať možnosť “vypnúť”.
Potrebujete odkomunikovať určité posolstvo, získať spätnú väzbu, vyvolať dialóg a chcete, aby si vaši účastníci osvojili konkrétne závery a prijali ich ako svoje myšlienky? Potom zorganizujte workshop, briefing, pracovné raňajky, či inú formu interaktívneho, menej formálneho stretnutia.
Interaktívna forma pracovného eventu, pri ktorej lektor - rečník
pripraví program tak, aby prostredníctvom rôznych techník
(brainstorming, mentálne mapy, spätná väzba atď.) účastníci pomocou
vlastných skúseností a znalostí dospeli k výstupu, ktorý je pre
nich užitočný a využiteľný v ich ďalšej práci či praxi, pretaví váš
zámer na realitu.
My sa postaráme o organizačno-technické zabezpečenie,
vhodného spíkra a na vás zostane iba obsah.