
Krubski je zakladateľom a riaditeľom ITLCInsights - marketingovej konzultačnej firmy, ktorá sa špecializuje na poskytovanie inovatívnej perspektívy do života zákazníkov pre rôzne spoločnosti z radov Fortune. Je tiež poradcom pre výskum a hovorcom organizácie „The Guardian Life Small Business Research Institute" (www.smallbizdom.com).
Najnovším úspechom Krubskiho je vytvorenie a rozvoj tzv. systému Culturegeography - súboru principiálnych hodnôt a postojov, ktoré búrajú mnohé vžité predstavy o tom, čo potrebujeme vedieť, aby sme aj v 21. storočí boli schopní efektívne komunikovať s druhými a ovplyvňovať ich. Culturegeography vytvorila nové vzrušujúce možnosti pre formovanie marketingovej stratégie, komunikácie a priameho marketingu pre klientov, tento inovatívny prístup dokáže zvýšiť účinnosť až o 500%.
Pred založením ITLCInsights strávil Krubski niekoľko rokov ako nezávislý konzultant pre strategické plánovanie a odborník na konzumentov pre široký okruh malých aj veľkých spoločností, vrátane takých mien ako American Express, Charles Schwab, Outback Steakhouse, Sears, IBM, Compaq, Michelin, Fox Television, DreamWorks, Ford, Mercedes-Benz, General Mills, Quaker, PepsiCo a mnohé iné. Krubski tiež pracoval v Yankelovich Research - významnej spoločnosti zaoberajúcej sa hodnotami, postojmi a trendmi spoločnosti, ktorá poskytuje americkým aj medzinárodným spoločnostiam informácie o zákazníkoch a konzumentoch. Krubski začal v tejto spoločnosti pôsobiť ako výkonný riaditeľ pre marketing, a opustil ju po vyše piatich rokoch ako jeden z najkvalifikovanejších expertov na prezentáciu vedecky podložených informácií a perspektív a najpôsobivejších vizionárov dneška. Ešte pred pôsobením v Yankelovich research sa venoval rozvoju spoločností ako angažovaný vrcholový manažér pre predaj a marketing. Pracoval ako viceprezident pre marketing pre „Television Bureau of Advertising". Bol mozgom pokrokovej internetovej marketingovej iniciatívy z roku 1986. Predal a distribuoval viaceré televízne programy, napríklad Wrestling Network, ktorý je dnes súčasťou Turner Broadcasting a ako marketingový riaditeľ vytvoril nové podnikateľské možnosti pre National Broadcasting Company v New Yorku.
Narodil sa v Argentíne ako dieťa poľských rodičov, ktorí prežili ťažké časy počas druhej svetovej vojny v Poľsku. Krubski vyštudoval na Fordham University, kde dostal namixovanú tú správnu kombináciu jezuitskej dôslednosti a zenového postoja k životu. Dnes žije vo Westporte, v Connecticute.
Témy prednášok:
Navigácia v zmenách a ovládnutie budúcnosti: Zmeny a ich nevyhnutnosť
„Egonomika" 1.0: Videli sme ekonómiu a sme to my!
„Egonomika" 2.0: Aké dôležité sú ekonomické zotavenia pre Ameriku a ako môžete z týchto vedomostí profitovať
Gen6 faktor: Ako sa vysporiadať so 6 generáciami v spoločnosti a na trhu
Americký kód: Čo robí z Ameriky Ameriku a z Američanov Američanov
Master Class v presviedčaní a zoznam toho najdôležitejšieho
Globálna konzumná spoločnosť a svetový mier
Malé podnikanie: Dávna a budúca nádej svetovej ekonomiky
Plánovanie scenárov 2.0: Nájdite riešenia vašich najväčších výziev za jediný deň