
Ron Kunitzky založil Geyser Marketing Gorup v roku 2003 vďaka svojej neoblomnej viere v silu vzájomne prospešných strategických spojení a partnerstiev - inými slovami v tzv. "Partnership Marketing". Má dlhoročné skúsenosti z vedúcich pozícií vo svetoznámych medzinárodných firmách v Kanade ako aj vo Veľkej Británii - viedol partnership marketing pre AOL UK a jeho zásluhou vzrástol podiel partnership marketingu AOL UK na akvizíciách zákazníkov počas dvoch rokov, medzi rokmi 2001 a 2003, z 20% na takmer 60%. Tieto odborné vedomosti dokázal uplatniť v marketingovej spoločnosti, ktorá je schopná vybudovať spoločenský a obchodný kapitál značky. Počas rokov Geyser Marketing Group úspešne vytvorila partnerstvá medzi firmami pôsobiacimi v mnohých odvetviach, vrátane finančníctva, ekolologických riešení, zdravotníctva a oftalmológie, vydavateľstvách, technológických firmách, elektronického obchodu, maloobchodu a B2B služieb. Výsledkom je vytvorenie inkrementálnych zdrojov výnosov, ktoré umožnili klientom Geyser Marketing Group zvýšiť rast rádovo o milióny dolárov. Okrem partnership marketingu má Ron rozsiahle znalosti o predaji, account manažmente, rozvoji podnikania, licencovaní značiek a marketingu distribučných kanálov, zo spolupráce na programoch so spoločnosťami ako Wal-Mart, Dell Computer, Carphone Warehouse, Hewlett Packard a Choice Hotels, ktoré všetky profitovali zo strategických programov, ktoré vytvoril. Počas posledných niekoľkých rokov pracoval Ron s vedúcimi americkými ako aj medzinárodnými spoločnosťami, medzi ktoré patria 1-800-GOT-JUNK, Coastal Contacts, Aeroplan, Linens N Things, Ubisoft, The ALDO Group, NASDAQ OMX, Roscan, Export Development Canada, Cardinal Watches, Track It Back, DiscoverWare a MBNA-Bank of America a pomohol im vytvoriť zdroje inkrementálnych výnosov, získať nových zákazníkov, otvoriť nové marketingové a distribučné kanály a zvýšiť hodnotu ich existujúcich projektov. Ako rečník je Ron veľmi žiadaný a o svojom obore často so zápalom prednáša na rôznych seminároch a podujatiach významných združení. Nedávno bol hlavným rečníkom na konferencii o predaji pre Siemens Hearing Instruments a tiež na Google Wireless Day v apríli 2011. Okrem toho predniesol hlavný prejav na summite o partnership marketingu pre Meredith Corporation v novembri 2010 v New Yorku a rečnil aj na „eMetrics Marketing Optimization Summit" v apríli 2010 v Torronte. Svoje vedomosti o partnership marketingu ponúka formou plne prispôsobeného prejavu, poldňového alebo celodenného seminára na mieste. To znamená, že každý jeho program je vytvorený pre danú firmu zvlášť a je zameraný na problémy partnership marketingu alebo na výzvy vyplývajúce z konkrétnej situácie. Ron je autorom knihy „Partnership Marketing - How to Grow Your Business and Transform Your Brand through Smart Collaboration", ktorá vyšla v decembri 2010. Objavil sa tiež v niekoľkých publikáciách ako The Sponsorship Report, Marketing Magazine, The Advisor a Les Affairs. Vyštudoval Concordia University s titulom Bachelor of Arts a McGill University s diplomom z marketingu. Je členom medzinárodnej organizácie pre marketing a rozvoj podnikania vo Veľkej Británii, „The Chartered Institute of Marketing" a sedí v B2B rade združenia „Canadian Marketing Association". Svoj voľný čas Ron zvyčajne trávi čas so svojou ženou, cestuje po svete, hrá na bicie vo svojej kapele a každý týždeň hrá amatérsky zápas v hokeji.
Témy prednášok:
Premeňte Vašu značku pomocou premyslenej spolupráce
Dostaňte z Vašich obchodných partnerov viac pomocou techniky zapojenia kľúčových partnerov
Meranie partnerských kanálov pre akvizíciu zákazníkov a distribúciu
Aké je Vaše „ECP"? (ekonomické prepojenie partnerov)
Ako prilákať správnych partnerov pre Vaše podnikanie
Vytvorenie vysokého prínosu hodnoty partnerov - čo je k tomu potrebné?