Andy Boynton
Andy Boynton je dekanom Boston College's Carroll School of Management, jednej z popredných ekonomických vysokých škôl, autorom viacerých kníh a spolutvorcom DeepDiveTM, jednej z najúčinnejších metód pre manažérov, ako využiť potenciál tímov na podstatné zvýšenie účinnosti riešenia problémov, zavedenie inovácií a zlepšenie výsledkov.
Než sa dostal na Boston College, bol Boynton 10 rokov profesorom pre stratégiu na International Institute for Management Development (IMD) v Lausanne vo Švajčiarsku.
Na IMD viedol fakultu a bol zodpovedný za jeden z 10 najlepších MBA programov na svete (podľa hodnotenia Business Week). Nedávno Boynton spustil nový výskumný projekt, ktorý má za cieľ preskúmať, ako uznávaní experti z rôznych vedomostných odborov pracujú s ideami, aby dosiahli odborný úspech a zlepšili svoju efektívnosť v sociálnych sieťach.
Jeho najnovšia kniha, „The Idea Hunter: How to Find the Best Ideas and Make them Happen" je založená na tomto výskume. Spolupodieľali sa na nej Bill Fischer a William Bole.
Andy počas svojej kariéry vydal množstvo publikácií o faktoroch, na ktorých stoja a padajú úspešné tímy v rôznych odvetviach, napríklad umení, vede, prieskume a dizajne.
Medzi jeho predchádzajúce knihy patria: „Virtuoso Teams: Lessons from Teams That Changed Their Worlds" a „Invented Here: Maximizing Your Organization's Internal Growth and Profitability".
V roku 1978 dokončil svoje štúdium na Boston College. MBA a PhD získal na Kenan-Flagler School of Business, Chapel Hill v Severnej Karolíne.
Na Kenan-Flagler School of Business a Darden School of Business (University of Virginia) pôsobil na fakulte pre tamojší MBA program. Andy Boynton sa však môže pochváliť nielen bohatou publicistickou a pedagogickou kariérou, ale aj s vyše 20 rokmi skúseností s prednášaním a vytváraním účinných vzdelávacích programov pre vrcholových manažérov a seminárov pre firmy po celom svete.
Obyčajne jeho služby využívajú organizácie snažiace sa zostaviť inovatívnejšie a efektívnejšie tímy. Jeho články o tejto problematike sa objavili v elitných periodikách o manažmente, ako napríklad Harvard Business Review, Sloan Management Review a The California Management Review.
Témy prednášok:
Dosahovanie výsledkov cez vodcovstvo a/alebo teamwork
Zostavovanie stratégie a jej implementácia
Zavedenie a kontrola transformácie v organizácii
Inovácie a riešenie problémov - The DeepDiveTM