Výsledok 1 - 20 z 20 spíkrov
Riaditeľ Future Laboratórií, kde riadi skupinu 2500 kreatívcov, dizajnérov, analytikov, stylistov, DJ-ov, hráčov a akademicky vzdelaných ľudí, ktorí sa snažia zotrvať s trendom „čo je nové" a „čo ďalej". Jeho práca pomáha spoločnostiam porozumieť a naplniť očakávania a potreby zákazníkov.
Martin Lindstrom sa v roku 2009 stal podľa časopisu TIME Magazine - "jedným zo sto najvplyvnejších ľudí sveta". Je autorom kinhy Buyology - Truth and Lies About Why We Buy (Doubleday, New York), ktorá sa podľa New York Times a Wall Street Journal stala best-sellerom.
Alexander Blass je medzinárodne uznávaný podnikateľ a inovátor. Zastáva post prezidenta a výkonného riaditeľa spoločnosti Alexander Blass International, poradenskou a vzdelávacou spoločnosťou so sídlom neďaleko Washingtonu, DC. Vo veku 36 rokov je vôbec najmladším víťazom hlavnej ceny Top Innovator of the Year Award, ktorej organizátori ho v roku 2007 ocenili za „revolučné darcovstvo". Alexander je tvorcom a zakladateľom technológie, vďaka ktorej je cez internet možné prispievať priamo osobám (person-to-person giving technology on the Internet), cenenou zo strany médií ako "eBay of Giving" (Mercury News) a "Facebook Meets Pocketbook" (Baltimore Sun). Alexander tiež získal cenu Daily Record's Influential Marylanders Award, ktorá sa udeľuje päťdesiatim najlepším ľuďom v štáte, a to až po guvernéra a od časopisu Baltimore Business Journal cenu Top 40 Under 40 Executives Award. Whartonskou obchodnou školou bol ocenený ako Entrepreneur-in-Residence.
MarkGallagher - bývalý šéf Cosworth’s F1™, šéf komerčného úseku Jaguar / Red Bull Racing a marketingový riaditeľ Jordan Grand Prix – inšpiruje svojimi prednáškami získanými vďaka viac ako 30 ročnému pôsobeniu v čelných pozíciích Formula One.
David Magliano je riaditeľom obchodného a marketingového oddelenia pre Svetový Pohár 2018 v Anglicku. Bol tiež riaditeľom marketingu organizácie London 2012, ktorá úspešne kandidovala na hosťovanie Olympijských hier v roku 2012.
"Jay je jeden z najväčších odborníkov na obchodný marketing vo svete. Nikto nevie lepšie používať zbrane trhu tak, ako znalec Jay Levinson."
Alberto Alessi sa narodil v meste Arona v roku 1946. Dnes je prezidentom firmy Alessi Spa, a šéfom marketingovej stratégie, komunikácie a dizajnového manažmentu.
Mike Frank sa v priebehu 4 rokov, ešte pred dovŕšením svojich 26 rokov, postupne vypracoval z predajcu na manažéra, oblastného manažéra, okresného riaditeľa, celonárodného riaditeľa predaja, až na viceprezidenta predaja medzinárodnej spoločnosti.
„Úžasné. Skúsenosť, akú človek zažije raz za život." Reagovla Ed Artz, generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Procter & Gamble na prednášku Harryho Beckwitha.
Terry Brock je profesionálny rečník a marketingový kouč. Ako novinár píše o nových technológiách, marketingu a internete od roku 1995. Od roku 1983 pomáha manažérom a odborníkom dosahovať ich cieľe. Terry prednášal a stále prednáša o produktivite a zvyšovaní ziskovosti firiem na poli bankovníctva, distribúcie, predaja, marketingu, nehnuteľností a finančníctva.
Jonathan Baskin je vlastníkom značky „brand is behavior" (teda „značka je spôsob správania sa“) a jedným z najvýraznejších zástancov trendu aktívneho prístupu spotrebiteľov. Jeho skúsenosti s technológiami úzko súvisia s vývojom sociálnych technológií.
Philippe Borremans odštartoval svoju kariéru v oblasti obchodnej komunikácie v roku 1995, v medzinárodnej PR spoločnosti Porter Novelli International.
Bývalý šéf marketingu Coca-Cola Company.
Noah Kerner je rodák z New Yorku, ktorý začal svoju kariéru ako DJ, keď mal 14 rokov. Vystupoval v nočných kluboch po celých USA. Bol DJom pre osobnosti kultúrnej scény ako napríklad Jennifer Lopez a objavil sa v „The Today Show" a „The Tonight Show" na NBC.
Prevádzková riaditeľka spoločnosti Facebook
Expresívnosť vnímania a vyjadrovania v seriály Midnight Movies, aktuálne prezentovanom na AXN v strednej Európe, je charakteristická pre Scotta Alexandra Younga, autora nezabudnuteľných, zábavných prednášok na konferenciách a prezentácií šitých na mieru cieľovému publiku a vašim zámerom. Nesmierny úspech a globálna distribúcia jeho seriálu je nesporným znakom, že Scott jasne vie ako vtiahnuť publikum do deja svojich prednášok.
John Sculley zdieľa so svojim publikom po celom svete svoju cestu od mladého divocha až k šedej eminencii... a hlavne to, čo sa na tejto ceste naučil.
Marketingový poradca, podnikateľ. Dr. Peter Littmann je predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Brandinsider GmbH, strategickej firmy zaoberajúcej sa brand-consultingom (poradenstvo v oblasti značiek) v Nemecku.
Globálny stratég, kouč, mentor.
Bývalý Prezident Microsoft Corp. pre Európu.
Taliansky fotograf celosvetovo známi kontroverznými reklamnými kampaňami najmä pre spoločnosť Benetton.
Výsledok 1 - 20 z 20 spíkrov