Terry Brock
Terry Brock je profesionálny rečník a marketingový kouč. Ako novinár píše o nových technológiách, marketingu a internete od roku 1995. Od roku 1983 pomáha manažérom a odborníkom dosahovať ich cieľe. Terry prednášal a stále prednáša o produktivite a zvyšovaní ziskovosti firiem na poli bankovníctva, distribúcie, predaja, marketingu, nehnuteľností a finančníctva.
Pracovať v novinách začal Terry po nástupe na strednú školu. Odvtedy robil reportéra a prispievateľa do rôznych printových médií. Okrem toho pracoval šesť rokov, počas svojho vysokoškolského štúdia, v rádiu v Michigane a v Oklahome. Tu si osvojil skúsenosti s hlásateľstvom v živých vstupoch, produkciou vysielania a predajom. Po vysokoškolskom štúdiu si Terry spravil MBA so špecializáciou na marketing. Od roku 1983 pracoval na plný úväzok ako konzultant pre marketing a manažment a venoval sa tiež svojej kariére profesionálneho rečníka. Pôsobil ako predseda miestnej asociácie profesionálnych rečníkov v štáte Georgia a šesť rokov bol členom predstavenstva "National Speakers Association". Cez National Speakers Association bol neskôr uvedený do "Professional Speakers Hall of Fame" (siene slávy profesionálnych rečníkov). Momentálne pôsobí ako hlavný blogger pre spoločnosť Skype a okrem iného mal možnosť sledovať zákulisie najnovšej ponuky Microsoftu na odkúpenie Skype. Terry pravidelne navštevuje počítačové a obchodné veľtrhy, aby udržal krok s dynamicky sa rozvíjajúcimi technológiami. Navštevuje odborníkov z rôznych oblastí a zisťuje, aké sú najnovšie trendy a možnosti, ktoré by mohli spoločnosti využiť. Tieto firmy sa potom na jeho prednáškach dozvedia o najlepšom z najlepšieho z posledných veľtrhov výpočtovej techniky. Popri tom Terry na svojich prednáškach demonštruje príklady úspešných spoločností z celého sveta. Jeho prednášky sú nabité živým pohľadom do reálneho prostredia, ktorý čerpá aj zo svojej prednášateľskej činnosti v 25 krajinách. Počas svojej kariéry rečnil napríklad v Japonsku, Nórsku, Bermudách alebo v Nigérii. Jeho obecenstvo sa smeje aj učí súčasne, keď počúva fundované a praktické nápady, vhodné na riešenie reálnych problémov. Terry často používa kombináciu multimédií - obrázky, video a zvuk, aby ilustroval svoju prednášku a vytvoril prostredie podobné reportážam na CNN.
Témy prednášok:
Mobilita na trhu: možnosti pre marketing, problémy s bezpečnostnosťou a nová vlna podnikateľských možností so smartphonmi, iPadmi a inými mobilnými zariadeniami
„Cloud Computing": Ako využiť tento nový trend na zvýšenie produktivity a ziskovosti
Práca z domu: čo to znamená pre spoločnosti a ich zamestnancov
„Relationship Marketing": NIE je to o elektronickom podnikaní ale o budovaní vzťahov
Najnovšie technológie: oboznámte sa s novinkami
Praktické rady k rozvoju podnikania