Sergio Zyman
Bývalý šéf marketingu Coca-Cola Company.
„Jednoducho povedané, cieľom reklamy je predať oveľa častejšie, oveľa viac tovaru väčšiemu počtu ľudí a za viac peňazí." Sergio Zyman, uznávaný autor série kníh a jeden z najcharizmatickejších a najdynamickejších rečníkov na svete, dnes riadi vlastnú spoločnosť Zyman Marketing Group. Zameriava sa na poradenstvo v oblasti strategického marketingu. K jej najvýznamnejším zákazníkom patria Chase Bank, Callaway Golf, ale vyvinul aj stratégiu a pozicioning, ktoré viedli k zvoleniu bývalého mexického prezidenta Vincente Foxa. Ako šéf marketingu firmy Coca-Cola stál pri zrode najväčšieho úspechu firmy, keď počas piatich rokov prispel k zvýšeniu jej trhovej hodnoty z 56 na 163 miliárd USD a predaj výrobkov zaznamenal najvyšší rast v histórii spoločnosti. Stál pri uvádzaní na trh produktov ako sú Diet Coke, Cherry Coke and New Coke a svojimi myšlienkami predbehol dobu. Dve z jeho publikácií sa stali medzinárodnými bestsellermi - „Koniec reklamy, ako sme ju doteraz poznali" a „Koniec marketingu, ako sme ho doteraz poznali". Hovorí v nich, čo dobrý marketing a reklama je a ako ich robiť, na základe svojich dlhoročných skúseností predkladá vlastné poňatie integrovanej marketingovej komunikácie. Sergio Zyman je inšpiratívnym rečníkom, nazýva veci pravým menom, má veľký zmysel pre humor a schopnosť presvedčiť poslucháčov. Jeho prístup je pragmatický a orientuje sa na výsledok. Hovorí o netradičných stratégiách rastu, úlohe marketingu v korporáciách, podobnostiach v politike a marketingu, o všetkých súčasných aktuálnych udalostiach a ich vplyve na správanie spotrebiteľov. Má nekonvenčný prístup a nebojí sa zaujímať aj kontroverzné hľadiská.
Témy prednášok:
Akceptujte novú budúcnosť marketingu, aby ste podporili rast ziskov
Prečo by sa marketéri mali viac podobať politikom
Akcelerujte ziskový rast prostredníctvom renovácie skôr ako začnete inovovať
Zelený marketing: Dobrý, zlý a škaredý sa stávajú zelenými
Predávajte viac vďaka porozumeniu