SPEAKERS facebook

+421 2 4020 0860

English
  • O nás
  • Rečníci
  • Služby
  • Projekty
  • Novinky
  • Ako na to?
  • Kontakt
  • Úvod
  • Spíkri
  • Jonathan Salem Baskin

Jonathan Salem Baskin

Jonathan Baskin je vlastníkom značky „brand is behavior" (teda „značka je spôsob správania sa“) a jedným z najvýraznejších zástancov trendu aktívneho prístupu spotrebiteľov. Jeho skúsenosti s technológiami úzko súvisia s vývojom sociálnych technológií.

  • Tlačiť profil
  • E-mail do Speakers
  • E-mail známemu

Baskin sa stal súčasťou sveta interaktívnych online hier už v raných 70. rokoch, keď hral hru „Empire" na Illinoiskej univerzite na priekopníckom systéme PLATO. Bol jedným z prvých užívateľov systému WELL z dielne Whole Earth (jedna z prvých online komunít vôbec) a CompuServe - prvej komerčnej online služby. Koncom 90. rokov viedol testovací dizajnový tím pre konzultačnú firmu, zaoberajúcu sa integráciou systémov, popritom začal písať o značkách a technológiách pre periodikum InformationWeek (v rokoch 2009 a 2010 sa tu jeho rubrika objavovala dvakrát týždenne).
Po pôsobení vo vrcholových riadiacich funkciách v spoločnostiach ako Nissan North America, Limited Brands, či Blockbuster, sa stal Jonathan Baskin skúseným marketérom. Viedol tím pre styk s verejnosťou pri uvedení prvého iMacu od Apple na trh, zúčastnil sa na týždennom marketingovom stretnutí pre vrcholových manažérov, ktorý viedol samotný Steve Jobs. Baskin má okrem toho nemalé skúsenosti s agentúrami, keďže svoju kariéru začal v Grey Advertising, v pobočkách v New Yorku a Los Angeles (zároveň sa stal najmladším viceprezidentom v histórii tejto spoločnosti), pracoval pre Edelman Worldwide v Texase a Kalifornii, viedol podnikateľský rozvoj klientov pre Zyman Marketing (Sergio Zyman sa stal známym najmä vďaka svojej práci pre Coca Colu). Posledných desať rokov riadi Baskin svoju vlastnú konzultačnú firmu a spolupracuje s významnými agentúrami a klientmi po celom svete, na štyroch kontinentoch.
Jonathan je okrem toho aj plodným autorom. V roku 2008 si svojou prvou knihou, „Branding Only Works On Cattle", vyslúžil od Publisher's Weekly označenie „rozmarný obrazoborec", The Economist ho zasa nazval „buričom davov". V roku 2009 vydal svoju druhú knihu "Bright Lights & Dim Bulbs", zostavenú z jeho najlepších esejí toho roku. Jeho najnovšie dielo „Histories of Social Media" vydala v januári 2011 organizácia „Society for New Communications Research", kde pôsobí ako vedecký výskumník.
Pravidelne prispieva do stĺpčeka o manažovaní v biznise pre Advertising Age (od roku 2008) a jeho cenami ovenčený blog „Dim Bulb" je od roku 2007 považovaný za povinú literatúru pre vedúcich marketérov po celom svete. Taktiež píše pre Fast Company a iMedia Connection a je v dozornej rade pre Social Media Today – jednej z najvplyvnejších amerických webstránok a komunít v oblasti marketingu v sociálnych médiách.

Témy prednášok:

Konkurenčná výhoda pravdy - Upevňovanie autority, dôveryhodnosti a relevancie značiek
Nové médiá, rovnaké vzorce správania - Ako správne využívať sociálne médiá 

  • Podnikanie a manažment
  • Politika a medzinárodné vzťahy
  • Technológie, veda a výskum
  • Budúcnosť a trendy vývoja
  • Motivácia tímu a rozvoj osobnosti
  • Marketing, reklama, PR, predaj
  • Kultúra a umenie
  • Šport a zdravie
  • Iné osobnosti
  • České a slovenské osobnosti

Spíkri

  • Databáza spíkrov
  • O nás
  • Médiá o nás

Služby

  • Konferencie a semináre
  • Workshopy, bussines raňajky
  • Firemné eventy, teambuildingové aktivity

Projekty

  • Realizované projekty
  • Pripravované projekty
  • Fotogaléria a videá

Kontakty

  • Kontaktný formulár
  • Newsletter formulár
  • FAQ

CKontaktný formulárfdf 

© 2012 Speakers, s. r. o., Hviezdna 38, 821 06 Bratislava

Tvorba wwwstránok +421