Martin Lindstrom
Martin Lindstrom sa v roku 2009 stal podľa časopisu TIME Magazine - "jedným zo sto najvplyvnejších ľudí sveta". Je autorom kinhy Buyology - Truth and Lies About Why We Buy (Doubleday, New York), ktorá sa podľa New York Times a Wall Street Journal stala best-sellerom.
Lindstrom CEO a predseda spoločnosti LINDSTROM a hlava spoločnosti Buyology Inc (New York), ako aj agentúry BRAND Sense Agency (London). Lindstrom je veľmi dôveryhodný poradca pre množstvo spoločností, ako napríklad McDonald's Corporation, PepsiCo, Nestlé, American Express, Microsoft Corporation, The Walt Disney Company a GlaxoSmithKline, a mnoho ďalších.
Martin Lindstrom sa neustále objavuje v časopisoch ako Wall Street Journal, Newsweek, TIME, The Economist, New York Times, BusinessWeek, The Washington Post, USA Today, Fast Company, The Economist, Harvard Business Review, Chicago Tribune, The Independent, The Times, The Guardian, New York Post. Tiež sa objavil na NBC's Today Show, ABC News, CNN, CBS, Bloomberg, FOX, Discovery a BBC.
Jeho kniha, BRANDsense, bola vychválená časopisom Wall Street Journal ako "...jedna z piatich najlepších knih o marketingu., ktoré kedy boli vydané." Posledná kniha Martina Lindstroma, Buyology, bola zvolená za "trhák roka" podľa USAToday, a v rokoch 2008 a 2009, získala titul Top 10 bestsellerov v rámci USA a tiež celosvetovo. Jeho 5 kníh o brandingu bolo preložených do viac ako 30 svetových jazykov vo viac ako 60 krajinách sveta.
Martin Lindstrom veľmi často prispieva do New York Times, Forbes, Fortune, Parade, Contagious, CNN.com ako aj Advertising Age a tiež ho môžete často vidieť na America's #1 ranking morning TV show; The TODAY Show na NBC s jeho televíznym seriálom: "Marketing Mind Games".
Témy prednášok:
Pravdy a Nepravdy prečo nakupujeme!
Praktické kroky pri budovaní vašej značky z pohľadu návratnosti investície
Ďalšia generácia interaktívneho marketingu a medií
Ako zacieliť našu novú generáciu zákazníkov
Ako veľké značky manipulujú zmyslový branding do stratégií
Prípadové štúdie investovania finančných prostriedkov do „brand bloggingu" pre návratnosť investície
Inovatívne spôsoby finančného servisu pre lepšiu návratnosť investícií
Ako spraviť z B2B brandingu zaujímavú a úspešnú aktivitu
Hodnota, ktorú môžete získať z budovania značky v krajine
Pre a Proti budovania víťaznej značky v Ázii