Tom Savigar
Riaditeľ Future Laboratórií, kde riadi skupinu 2500 kreatívcov, dizajnérov, analytikov, stylistov, DJ-ov, hráčov a akademicky vzdelaných ľudí, ktorí sa snažia zotrvať s trendom „čo je nové" a „čo ďalej". Jeho práca pomáha spoločnostiam porozumieť a naplniť očakávania a potreby zákazníkov.
Tom vyznačuje kľúčový posun, ktorý sa vynára v hospodárskom poklesku. Radšej ako prístup „málo a často", ktorý v posledných rokoch dominoval, vyznáva nové moto, a to najmä v móde, potravinách a domácnostiach, ktoré znie „menej a lepšie." To znamená posun preč od zaslepenosti novotou a reinvenciou k viac triezvejšiemu a praktickému pôsobeniu.
Tom Savigar tiež báda zmeny vo svete „on-line". Sociálne siete, blogery, kolaborujúci branding a kultúra slabnú, zatiaľ čo čisto rozumový postoj prevažuje v oblasti nástrojov, technológí a techniky hľadacích prostriedkov, ktorý využívame na navigáciu webu.
Tomove prezentácie ponúkajú praktický pohľad na rozličné trhy - od etického až po „No Frills" sektor. Berie do úvahy rôzne skúsenosti zákazníkov a aj to, ako nové technológie umožnia ešte väčšiu interakciu. Okrem korporátnych záležitostí sa Tom stále zaujíma o oblasť módy, textílií a dizajnu.
Pracuje tiež so študentami, aby vycibril ich zmysel pre trh. Vie si nájsť čas aj na rozvíjanie svojej vlastnej nováčikovskej značky pánskeho oblečenia.
Témy prednášok:
Maloobchodné podnikanie
IT & Online Podnikanie
Zákazník zajtrajška