Remi Krug
"Champagne Magnate" - zakladateľ, prezident a veľvyslanec značky Krug, najznámejšieho a jedného z najdrahších šampanských na svete. V minulosti rodinný podnik, dnes súčasť koncernu s luxusným tovarom LOUIS VUITTON Group/LVMH.
Krug je značka najznámejšieho a jedného z najdrahších šampanských na svete. Johann Josef Krug prišiel do Francúzska z nemeckého Mainzu. Svoje prvé cuvée vytvoril v roku 1843. O 170 rokov neskôr prevzal spoločnosť nasledovník rodu Krug, pravnuk Josefa - Rémi. Rémi s obľubou hovorieva, že jeho šampanské priaznivci nikdy neporovnávajú s inými značkami. Porovnávajú len jednotlivé ročníky značky Krug.
Značka Krug už nereprezentuje iba rodinný podnik. Patrí pod najväčší koncern s luxusným tovarom Luis Vuitton Moet Hannessy.
Rémi Krug je posledným prezidentom a súčasným veľvyslancom domu Krug, ktorého vášeň pre svoje remeslo a hrdosť na svoje výrobky pretrvávajú v nezmenšenej miere po viac ako štyridsať rokov. Nedávno založil „RK Conseil“ konzultačnú spoločnosť s cieľom sprostredkovať svoje praktické skúsenosti zo sveta luxusného tovaru a pomôcť ostatným objaviť možnosti tvorby hodnôt.
Je tiež predsedom l'Institut des Hautes Etudes du Goût, de La Gastronomie et des Arts de la Table. Angažuje sa na viacerých trhoch - vo Veľkej Británii, USA, v Taliansku, či Ázii, čím si jeho spoločnosť získala pozíciu najväčšieho globálneho hráča na trhu.
Rémi Krug vyštudoval MBA na univerzite v Paríži na H.E.C. Slúžil v námorníctve ako námorný dôstojník v Breste a neskôr v Saint Tropez. Cestoval po celom svete a robil osvetu značke Krug, image tohto šampanského udržiaval aj vďaka starostlivosti o komunikáciu s tzv. Priateľmi značky Krug. V roku 1973 sa stal MD a od roku 2002 do roku 2007 zastával pozíciu Prezidenta spoločnosti Krug. V súčasnosti pôsobí ako čestný predseda, angažuje sa ako vo viacerých projektoch a iniciatívach, naďalej je však hlavných stratégom a vizionárom spoločnosti.
Pravnuk Jeana-Josepha Kruga, zakladateľa značky Krug v roku 1843, Rémi Krug ostáva verný skutočným hodnotám - tradícii spracovania, kvalite vstupov, kultúre dozrievania a excelentnosti produkcie. Pomocou praktických príkladov ilustruje, ako urobiť krok "od dobrého smerom k vynikajúcemu".
Rémi Krug je extrovertná osobnosť, skúsený rečník s mnohoročnými skúsenosťami v oblasti riadenia, predaja a marketingu. Je stelesnením noblesy príznačnej pre značku LVMH.
Značka Krug
Krug je hodnotená ako jedna z troch najlepších cuvée na svete, spolu s Dom Perignon a Cristal.
Meranie úspešnosti Krug je ťažké, pretože pôsobí pod značkou Luis Vuitton Corp.
LVMH odkúpila spoločnosť Krug v roku 1999 ako luxusnú značku. Následne skupina vedená Bernardom Arnault reportovala predaj v objeme £150 miliónov.
Spoločnosť rýchlo expandovala a obsadila majoritu na trhoch v USA i Japonsku. Francúzsko nikdy nebolo najväčším trhom, až do roku 1960 ním bola Veľká Británia.
V súčasnosti značka Krug dominuje na trhoch ako Veľká Británia, Taliansko, či Japonsko.
Približne 85 percent produkcie značky Krug sa vyváža do viac ako 50 krajín sveta.
Témy prednášok:
Luxury Goods
Strategy
Culture
Marketing
The Champagne of Champagnes