Sandra Shelton
Sandra Shelton je profesionálna rečníčka, schopná zaujať a pobaviť publikum, motivujúca ľudí skutočne realizovať strategické rozhodnutia. Počas svojich viac než 2600 prejavov v 15 krajinách za vyše 20 rokov, posunula stovky spoločností dopredu tým, že im pomohla naučiť sa pracovať s väčším entuziazmom.
Svojich poslucháčov vedie k širšiemu a komplexnejšiemu vnímaniu vlastného potenciálu, vďaka ktorému vedia dosiahnuť vysokú produktivitu v každodenných situáciách. Sandra rečnila k rôznorodému publiku, od prejavov na stavbách po prejavy pod vodnou hladinou a vo väzeniach či pre prevádzkovateľov ťažných člnov a firemné a obchodné výbory pre strategické plánovanie. Shelton je vedúcou kapacitou keď príde na motiváciu pracovnej sily, komunikáciu, teambuilding a rozvoj vedenia ľudí. Jej unikátna perspektíva pramení z priamej skúsenosti v akademickom a firemnom prostredí, z vedenia neziskových organizácií a z vlastnej podnikateľskej činnosti. Nadchýňa publikum a prezentuje vecne ale so zápalom, humorom a šarmom jej vlastným, vďaka čomu zaujme aj negatívne naladených účastníkov, aby sa efektívne pripravili, získali novú motiváciu a mohli sa zapojiť do procesu nového učenia. Každá organizácia je v konečnom dôsledku tým, čo svojim zamestnancom dovolí dosiahnuť, alebo obecnejšie tým, k dosiahnutiu čoho ich podnieti a v čom ich podporí. Gro Sandrinej práce je narábanie s predpokladom, že výkonnosť a produktivita sú funkciami motivácie zamestnancov a taktiež s princípom pochopenia vzťahov. Za každým obchodným problémom totiž stojí otázka vzájomných vzťahov. Aktívne demotivovaní zamestnanci, tí, ktorí sú od základu odtrhnutí do svojej práce, stoja spoločnosti miliardy ročne. Výskum prestížnej organizácie „The Gallup Organization" stabilne indikuje, že aktívne demotivovaní zamestnanci sú výrazne menej produktívni, uvádzajú, že sú voči svojim zamestnávateľom menej lojálni, nie sú spokojní so svojim osobným životom a sú vystavení väčšiemu stresu a neistote ohľadom svojich pracovných pozícií ako ich kolegovia. Aktívne demotivovaní zamestnanci vymeškajú ročne v zamestnaní v priemere o 3.5 dní viac než vysoko motivovaní zamestnanci. Niet pochýb. Pracovná sila ponúka spoločnostiam najvyšší potenciál na zvýšenie efektivity. Mať spôsoby, ako motivovať pracovnú silu a udržiavať ju v takomto stave, je nielen nevyhnutné, ale aj múdre. Shelton vytvorila koncept „StrengthBank® Communication WorkOuts®" ako realizovateľný nástroj na motiváciu, vybudovanie a udržanie motivácie u zamestnancov v organizácii. Prepája potenciálne schopnosti jednotlivcov s ich silnými stránkami a rozvíja tak podnikanie z hľadiska kvality, teambuildingu, poskytovaných služieb a udržateľnosti. Komentáre účastníkov dlhodobo chvália jej energiu a efektivitu, s ktorou odkáže aj zložitú problematiku predstaviť jednoducho a poukázať na riešenia. 90% jej práce pochádza buď z opakovaných pozvaní od jej spokojných klientov alebo z ich pozitívnych referencií. Zoznam jej klientov číta vyše 1,200 záznamov, medzi inými aj spoločnosti ako AT&T, American Airlines Coca-Cola, Federal Express, Hewlet Packard, Texas Instruments, US Steel alebo Walt Disney. Okrem toho, že je autorkou dvoch blogov a častou hosťkou a komentátorkou v reláciách v rádiu, je Sandra aj plodnou autorkou kníh. Jej najdôležitejšie knihy sú „The StrengthBank® Principle: Making Tomorrow's Dream Today's Direction" a „Service On Purpose: Engaged-to-the-Customer Employees Are A Company's Sustainability Factor". Svoje vzdelanie absolvovala v Texase, titul Master in Education získala na Sam Houston State University po ukončení svojich bakalárskych štúdií na Texas Tech University. Taktiež je držiteľkou certifikátu manažérskeho kouča od „Coach Training Alliance". Svoje vzdelanie preniesla do svojho unikátneho programu „StrengthBank® Communication WorkOuts®".
Témy prednášok:
Firemný tembuilding: Sprofanovaná metafora
Ako sa vyrovnať s komplikovanými ľuďmi, ktorí Vám občas „znepríjemnia" deň: Možnosti efektívnej spolupráce s problematickými ľuďmi a ako ich podnietiť k tomu, aby sa podieľali na uskutočňovaní vašich cieľov
Service On Purpose: Zamestnanci orientovaní na zákazníka zvyšujú udržateľnosť podnikateľského konceptu
Ide tu oproblém v komunikácii!: Ako diskutovať efektívne, prijímať praktické rozhodnutia a udržiavať produktívne pracovné vzťahy
Charakter vedenia ľudí: Vytváranie a pestovanie viac-generačného, multikultúrneho pracovného prostredia a výnimočných talentov a udržiavanie kreativity a tolerantnosti
Hlavné a záverečné prejavy: Sandra modifikuje prejav tak, aby sa kryl s problematikou vášho podujatia