Tim Sanders
Tim Sanders je viac ako iba rečník, jeho objektívne skúsenosti, pútavý výskum a hlboké pochopenie ľudských podmienok ho robia nenahraditeľným poradcom niektorých najväčších značiek na svete. Jeho spoločnosť Deeper Media, založená v Los Angeles, je zameraná na výskum obchodných trendov, nových médií a ľudské správanie.
Sanders cez digitálne kanály, rozprávanie a tri bestsellery, zamerané na obchod (Love is the killer app, The likeability factor a Saving the world at work) napĺňa svoju misiu, ktorej zmyslom je, aby každý človek, každý deň naozaj rozmýšľal nad svojím cieľom a nad tým, čo poskytuje nielen v práci ale aj celému svetu. Jeho najnovšia kniha, Today We Are Rich: Harnessing the Power of Total Confidence, je určená na podporu a rozvinutie plnej dôvery vo všetko, čo robíte. Je to silné čítanie, zamerané na pomoc divákom a čitateľom po celom svete, pri vštepovaní kultúry sebaistých a vysoko inovatívnych ľudí, ktorá je orientovaná na riešenia a dodržiavanie sľubov. Sanders bol, ako generálny riaditeľ spoločnosti Yahoo! počas Dotcom krízy, na bode nula. Videl, ako niektoré firmy povstali z popola, iné zlyhali a padli. Spôsob ako sa učil, spočíval v sebadôvere, dôvere v tím a vo viere v poslanie. Mal by o tom niečo vedieť, keďže ho tieto praktiky, za menej ako štyri roky, katapultovali od vedúceho predaja u Mark Cuban's broadcast.com na pozíciu šéfa oddelenia riešení v Yahoo!. Veľmi úspešný autor, kouč a bývalý manažér Yahoo!, Tim Sanders, je dnes jedným z najvýznamnejších obhajcov rozvíjania úspechu v obchode prostredníctvom zdieľania vedomostí, siete a súcitu s obchodnými partnermi. Tim má cenné skúsenosti s ostrými obchodmi, predajom a marketingom. Je zocelený hnutím pre zvyšovanie kvality, ako aj Dotcom krízou, ktoré mu poskytli neoceniteľné poznanie. Po absolvovaní školy a krátkej práci s guru hnutia pre zvyšovanie kvality, Edom Demingom, začal Sanders pracovať pre Southwestern Bell Mobile systems a bol pri zrode amerického priemyslu mobilných telefónov. Uplatňovaním svojich skúseností v oblasti kvality, marketingu a predaja, pomáhal pri formovaní jedného z najdôležitejších odvetví našej doby - bezdrôtovej komunikácie pre masy. V roku 1995 Sanders pracoval na broadcast.com pre odvážneho podnikateľa Marka Cubana. Potom, čo bola spoločnosť predaná Yahoo!, Sanders vytvoril a viedol Yahoo! ValueLab, vnútropodnikový výskumný tím, ktorý prinášal futuristický pohľad na technológie a ľudské správanie. Zatiaľ, čo tam pracoval, objavil, že pre inovácie potrebné v tej dobe, spoločnosť napredovala príliš pomaly. Vedený týmto príkladom, dal do pohybu sily, ktoré inšpirovali manažérov, aby robili viac rozhodnutí a rýchlejšie a prijímali kalkulované riziká. Aj keď bol len riaditeľom, do jedného roka ho trhoví analytici a členovia predstavenstva brali ako vodcu spoločnosti. V roku 2002 bol Sanders menovaný riaditeľom oddelenia riešení v Yahoo! a to v čase, keď internetový priemysel prechádzal významnými zmenami a existoval tlak akciového trhu. Na zodpovednosť dostal multimiliónové kritické situácie a splnomocnenie prijímať rozhodnutia v tejto oblasti. Na základe danej skúsenosti sa naučil, že vedenie je osobné rozhodnutie, nie len funkcia titulu.
Témy prednášok:
Tim Senders dáva moc ľuďom
Zručnosti ľudí sú kľúčové
Konajte dobro tým, že dobre pracujete
Sila jednej osoby
Ako byť prvý, ktorý sa odrazí spať
Využitie sily sebaistoty