SPEAKERS facebook

+421 2 4020 0860

English
  • O nás
  • Rečníci
  • Služby
  • Projekty
  • Novinky
  • Ako na to?
  • Kontakt
  • Úvod
  • Spíkri
  • Lior Arussy

Lior Arussy

Lior Arussy je jeden zo svetových autorít v skúsenostiach so zákazníkom a v prístupe k premene zamerania sa na zákazníka. Jeho strategická štruktúra premieňa organizácie z produktu priamo k zameraniu na zákazníkov.

 

  • Tlačiť profil
  • E-mail do Speakers
  • E-mail známemu

Arussy viedol oddelenie internetovej bezpečnosti firmy Hewlett-Packard, kde sa zaslúžil o 50% nárast po dobu 3 rokov. Jeho stratégia povolenia internetového bankovníctva zákazníkom pomocou dokonalého zabezpečenia bola v tom čase úplne novým konceptom. Na vrchole tejto éry dokázal Arrusy zmeniť infraštruktúru bezpečnosti internetového bankovníctva 120 najväčším bankám sveta s kombinovaným prínosom 8 triliónov dolárov.
Je zakladateľom Strativity Group, celosvetovej spoločnosti na výskum a konzultovanie skúseností so zákazníkmi, ktorá pomáha klientom vytvoriť skvelý zážitok a zrealizovať výnosné stratégie. Pán Arussy dokázal z malej garážovej firmy vybudovať medzinárodnú profesionálnu spoločnosť s pobočkami v USA, Kanade, Veľkej Británii, Nórsku, Turecku a Austrálii. Forrester Group uznala jeho spoločnosť ako jednu z vedúcich priekopníkov v odbore premeny zamerania sa na zákazníka. Strativity meria svoj úspech pomocou jedinej metódy: úspešnou realizáciou svojich projektov. 
Z jeho prác vyplýva, že spolupracoval so svetovými vedúcimi spoločnosťami ako Capital One, Thomson Reuters, HSBC, E.ON, Nokia, SAP, University of Pennsylvania a Wyeth. Jeho metodológia umožnila európskym logistickým korporáciám zvýšiť ich 3% ročný prirodzený nárast na 44% v období 2 rokov.
Jeho najnovšia kniha, 'Stratégia skúsenosti zákazníkov', je opisovaná ako „najambicióznejší a úspešný pokus o presvedčivý text o praktických skúsenostiach zákazníckeho manažmentu..." ako písal Strategy + Business magazín. Lior Arussy je tiež autorom 5 kníh o zákazníckych skúsenostiach a aktivite zamestnancov. Jeho stĺpček "Zameranie: Zákazník" prečíta každý mesiac vyše 1 000 000 čitateľov na celom svete. Publikoval vyše 100 článkov v publikáciách po celom svete, zahŕňajúc tiež článok v Harvard Business Review.
Arussy dokončil svoje bakalárske vzdelanie na Case Western Reserve University and získal MBA diplom na univerzite Weatherhead School of Management. Jeho úspechy sú uznávané najväčšími novinami a analytikmi v ABC, CBC, Bloomberg TV, The Wall Street Journal, Financial Times, The Times of London, Forrester Research a Gartner.

Témy prednášok:

Naozaj máte radi svojho zákazníka?
Cesta k výnosu
Manažment zákazníka: Z príkladu k lojálnosti
Od informácií k inováciám

  • Podnikanie a manažment
  • Politika a medzinárodné vzťahy
  • Technológie, veda a výskum
  • Budúcnosť a trendy vývoja
  • Motivácia tímu a rozvoj osobnosti
  • Marketing, reklama, PR, predaj
  • Kultúra a umenie
  • Šport a zdravie
  • Iné osobnosti
  • České a slovenské osobnosti

Spíkri

  • Databáza spíkrov
  • O nás
  • Médiá o nás

Služby

  • Konferencie a semináre
  • Workshopy, bussines raňajky
  • Firemné eventy, teambuildingové aktivity

Projekty

  • Realizované projekty
  • Pripravované projekty
  • Fotogaléria a videá

Kontakty

  • Kontaktný formulár
  • Newsletter formulár
  • FAQ

CKontaktný formulárfdf 

© 2012 Speakers, s. r. o., Hviezdna 38, 821 06 Bratislava

Tvorba wwwstránok +421